Miracinannesi_ sleepy yeşil paket kullanıyorum ben oğlum için. Gece altını değiştirirsem uykusu dağılıyor o yüzden değiştirmiyorum. Ben doğduğundan beri 1 beden büyük alıyorum hep mesela 12 kg ben sleppy 6 numara kullanıyorum sleppey zaten bir tık küçük bence primadan falan. Numara büyüterek çözdük biz sızdırma işine ee tabi arada sırada içtiği mama miktarına göre değişiyor taşıyor ama genel anlamda sızdırma yapmıyor.