Merhaba, aynı şeyleri yaşadım. Emziriyodum ama bebeğim her seferinde daha da kilo kaybetmiş görünüyodu. Sütüm fazlaca vardı. Üstelik idrarında da üre kristalleri vardı beslenmediği için oluyomuş. Bi hemşire mama ver dedi vermek istemedim. Ebeler sütün gayet iyi mama ver diyemem dedi. Doktor da madem emzirmeye heveslisin biraz daha bekle dedi. Bebeğimin normal şartlarda %10 sınırının üstündeydi kilo kaybı ve ben her tartıda ağladım. Ama inat ettim mama vermedim. Sütümü sağdım biberonla verdim. Arada enjektöre çektim onunla verdim ama emzirmeyi de bırakmadım hiç. Sonrasında o da ben de acemiliği attık diye düşünüyorum gerçekten emmeyi öğrendi. Şimdi gayet iyi ilerliyo. Son gittiğim doktora bunu anlatınca bana sezeryan doğum olmuşsun. Bebeğin alışması için bi süreye ihtiyaç olabilir çoğu zaman dedi. Hemen mama başlatılmaz demişti. Ben doktor değilim, herkesin süreci başka. Elbette benim böyle diye size mama vermeyin diyemem. Doktor illa ki mama ver deseydi elbette verecektim ama üzülmeyin ve korkmayın diye yazıyorum. Ben çok ağlamıştım bebeğimi besleyemiyorum diye