Smrhls Kızlar bebeğim 2 aylık doğduğu günden beri dili hep dışarıda çok nadir içeride oluyo hatta ameliyathanede çekilen fotoğrafda bile öyle neden acaba bir sorun olabilir mi 🤔
Ogretmenannex Smrhls normal benim de öyleydi zamanla gitti 4 aydan sonra 😄 keşke hala yapsa diyorum çok tatlıydı çünkü ☺️
cihangirrrr Smrhls aynı benimde öyle 3 aylık ve doğumda bile öyle fotoğrafimiz var özellikle acıkınca çok yapar
princees Smrhls benim bebeğim 7 aylık dogudgu günden beri dışarda başta çok taktım da sonra alıştım kızım büyüdükçe ağzı falan dilinde içeri girdi şu anda içerde artık dili 🥰
minikkus434 Smrhls benim kızım 1 yaşında dili hiç içeri girmez hep dışarda zamanla geçer büyüdükçe içeri alırlar bence
sinem240_ Smrhls merhaba sizin bebeğiniz düzeldi mi acaba benim oğlumda çok çıkartıyor dilini 2 aylık olduk
Smrhls sinem240_ 16 aylık olduk biz evet zamanla dil.cikarmayi bırakıyo hatta siz yazinca fark ettim bende 😅 ne zaman ne ara bıraktı farkında değilim
cLearQueen sinem240_ instadan takip ettigim biri var onun bebisin de dili hep disarda biri yazmsi hatta tiroid sorunu varmis bi sorun doktorunuza
Niloyailetospik Smrhls benim bebeğimde öyleydi hatta doktor öyle diye kan tahlili yapıp TSH ina baktı birşey çıkmadı sonra da kendi kendine geçti zaten oluyor bebeklerde genelde