asafannesiii benim yediğim ictigimle sutumun hiç ilgili yok misal. Onu ye bunu iç bende işlemiyor. Emzirme danışmanlığı da aldım hepsini yaptım hatta kandan plotaktin hormonu da baktırdım değer yüksek güzelde geldi ama az yani süt. Bi uyku bi de su bende gerisi ise yaramıyor artık. Çaylar otlar çöpler hepsi günü kurtarıyor. Sütüm yok diye de düşünme. Bebek emdikce o sütü de bi şekilde getiriyor makineden bi damla sit gelmez saginca ama çocuk emince bi ağzını dolduruyor. Yorgunsan dinlen derim sadece.