minikkurttt Kızlar özel sektörde çalışmak istiyorum fakat eşimin ve benim ailelerimiz uzakta sorum şu çocuklarınız hasta olduğunda rahat izin alınabiliyor mu yada patrondan patrona değişiyor mu ?
alinduhatg minikkurttt bızım eskı ıs yerınde çocuğunu soruyorlar bıde yasını ona göre alıyorlardı ama patrondan patrona degısır çok sık izin almakta iyi değil hemen şutluyorlar
minikkurttt alinduhatg zaten eylülde kreşe başlayacak, sadece hastalık dönemleri beni korkutuyor 😟 hastanesidir doktorudur sürekli ilgilenmemiz gerekiyor ya 😑