Kızlar oğlum bugün 4. Ay aşılarını olduda şuan ateşi 37.8 sıkıntı olurmu?
canurazcagla calpol verirdim ywrinde olsam
canurazcagla üstünü inceltin odayı serin tutun düşmezse 38 i geçerse şurup verirsenz
Bir çay kaşığı calpol verin isterseniz hemen düşer daha yükselmez
Üstü zaten zıbınla şimdi calpol verdim bir çay kaşığı başka napabilirim