Cinarinmelek_annesi07 Aselcikk uyusun diye vermedim gazi oldugu icin verdim 2 cay kasigi falan aslinda gazinu cikartti beline cikti kakasi hatta ama sonra vermedim havale gecirir mis iste kansere yol acarmis ne bileyim canm emzirme danismani vs diyince bende pisman oldum kanser lagibu duyunva
EsilaMs Kesinlikle verilmemesi gerek bu tür çayların bebişlerin beynine zarar verme ihtimali var . Ben sütümden geçsin diye içtim ve zehirledim koca halimle hayatta da bebeğime vermem . Bebeğinizi düşünüyorsanız vermeyin lütfen