msbhtc ben herkese sordum nerdeyse ikinciyi erken yapan tanıdık tanımadık herkese ve hep aynı cevabı aldım. normalde ben kışın artık ikinciyi yaparız diye düşünmüştüm Eylülde oğlum 2 buçuk yaşında olucak işte doğana kadar 3 3 buçuk olur diyoduk ama millet bekle oğlun 2. Sınıfa gitsin sonra yap diyo hem ilki her ihtiyacını görecek yaşta olur hemde sen rahat rahat büyütürsün diye banda mantıklı geldi açıkçası çünkü şuan çocuk büyütmek çok zor eskiden dışarı çıkardık oynardık şimdi korkudan çocuğumu dışarı salamıyorum güven yok bu yüzden daha da zor eskiden daha iyi di belki 2 yaş ama şuan 4 duvar arasında büyüyen nesil için zor 🤷🏻♀️