Aylinkhrman Yani kaset daha yapamam adetime 4 gün var yarjn tekrar erken gebelik testiyle yapiyım demiştim
Aylinkhrman sariyapincak sabah tekrar yaptım çıkmadı 4 dünde regliyi beklicm tekrar yaparım olmazsam bidaha çıkmazsa yoktur artık hayırlısı neyse o olsun
Aylinkhrman Liyosunannesi sabah tekrarladim negatif çıktı 3 gün sonra regli olmam lazım tekrar denicm yoksa yoktur artık büyük ihtimalle bozuktu ilki
ilkanneligim1 Aylinkhrman ayy benim yaptığım testte de 4 tane çizgi çıkmıştı hamileymişim meğerse eczaciya sorduğumda önemli olan ikinci çizgi diğerleri sonradan çıkmıştır demişti
Aylinkhrman ilkanneligim1 ya ama sabah yaptim çikmadı karnımda ağriyo arada sol kaşigima kramplar giriyo regli günümü beklicm geçerse bidaha yapicam artık