Bebeğim 2 buçuk aylık yeni sünnet ettirdim çevremde hiç erkek bebek olmadığı için iyileştiğini nasıl anlayabilirim hiç durmuyor çok kusmaya başladı ilk defa calpol kullandım kusmasını bu ilaç mı tetikledi bilmiyorum sünnetle alakalı olabilir mi ? Birde gündüzleri huysuz 6dan sonra artık bütün gün ağlayıp yorulduğu için mi bilmiyorum durgunlaşıyor çözemiyorum ilk anneliğim fikri olanlar öneride bulursa çok sevinirim 🤔 şimdiden teşekkürler 😊