Ahsen211016 Hanımlar, merhabalar emzirmeyi keseli 3 ay oldu sütümde zaten pek yoktu Göğsümü ellediğim zaman sanki içinde bir şey varmış gibi taş desen değil hafif sertlik var gibi acaba bu durum normalmidir Başına gelen oldu mu
melkrtl Ahsen211016 sağlık ocağında ki hemşireye danış canım yada numarası varsa ara yardımcı olurlar
maygirl Ahsen211016 sut kanali tikanmis olablir halen cekilmemis olablir tam olarak..ağri filan warmi?
gamzeci Ben bunu ergenlik te yaşamıştım doktora gttim süt kesesi oluşmuş gıbı bısey demişler di 10 sene oldu hatırlamıyorum tam
sibelakyildiz En iyisi doktora gözükmeniz gerekir sizlerden ricam aklınıza kötü şeyler getirmeyin inşallah iyi huydur bende kestireli bir ay oldu bir haftada toparlayabildim tabi bu kişiye göre değişebilir 💐💖