Kuzeysmom_ Her yerde herkes kırılırcasına öksürüyor ay salgın falan mı var kızlar ya çevrenizde var mı böyle
tugceo92 Kuzeysmom_ benimki ramazan ilk haftasi bi basladi, haziran geldi hala tam gecmis degil hele ilk iki ay ne çektim gece çoğalıyordu uykuda uyutmuyordu boğmaca gibi . Çoğu kişininki geçmiyor böyle hep
BuzluKahve Kuzeysmom_ biz ailecek tam 1 aydır öksürüyoruz. Ciğerde bir şey yok, gıcık şeklinde boğulur gibi bir öksürük.
fndaa Kuzeysmom_ Cidden öyle bir türlü geçmiyor, kendi ailem eşimin ailesi herkes tekrar tekrar hasta oluyor, hatta bebeklerde kusma ishal falan var Allah korusun miniklerimizi.