asya343 melkrtl Makine temizliyiciler var sıvı şekilde ben ayda bir yapıyorum bide alttaki kapağı açıp çıkan suyu akıtıyorum , yumuşatıcıyı son 30 dk kala dök canım öyle daha kalıcı oluyo durulamaya geçince yani