DilekGunes ben evden çalışıyorum ama bazen gece bile çalışıyorum hatta çoğunlukla gece daha iyi çalışıyorum. Önerim şu olacak kreşe daha erken başlatın çünkü uyum sağlama süreci düşündüğünüzden uzun da olabilir kısa da hatta önce haftada bir kaç gün sonrasında süreyi uzatın derim. Çocuklar bi anda uyum sağlayamayabiliyor. Bir de haftayı düzene sokuyorum ben mesela pazar günü ev alışverişi ve temizlik günüm oluyor. Her gün ev süpürürse bile 1 gün iyi bir temizlik yapınca daha az dağılıyor bir de gündüz evde kimse olmazsa dağılmıyor o kadar. Yemek konusunu şöyle yapıyorum. Dolapta çoğu şeyim yedeklidir. Nohut ıslattıysam 2-3 pişirimlik ıslatıp dolaba koyarım. Fasülye aynı şekilde. Eğer vaktim varsa fazladan kek kurabiye yapar buzluğa koyarım sigara böreği falan sararım pratik oluyor. Mesela kıymalı iç hazırlarım yakınımızda bir pide fırını var oraya yaptırıyorum içini kendim hazırlayıp yoğun zamanlarımda buzluktan çıkarıp ısıtıyorum yanına ayranla salatayla. Eş desteği önemli bence baya. Kurutma makineniz falan varsa çamaşır yükünüz biraz daha hafifler robot süpürge varsa toz olayı biraz daha azalıyor kendinize vakit kalıyor