Alina_aaa Bu hafta kızımın doğum gününü kutlayacağız Organizasyon ve hediyelik işini kendimiz yaptığımız için onu çok hızlı hallettim ancak menü de takıldım kaldım destek istiyorum. Kabalık olacağız yaklaşık 30-40 kişi kadar dışarıda olacak menü olarak ne önerirsiniz pasta yanına arkadaşlar 🙏🙏🤗
Ozra Alina_aaa makarna salatası Börek yada milföy olabilir Sarma Mercimek köftesi Küçük bisküvi topları
Burcukumsal Alina_aaa Şubat’ta kızımın doğum gününü kutlamistik bizde 30 kişiydik bizim menümüz Sarma, kaplumbağa kurabiye, mini pizza, tuzlu kurabiye, cupcakek, Amerikan salatası, mercimek köftesi