Edabe-44 bagırsakları hazrlıklı olmaz. Bir ömür yicek zaten o kadar erken baslamanın anlamı yok bence. Ve 4 ay cok erken. Doktor kontrolunde 5 6 ayda baslayabilirsiniz.. ve ek gıda demek cocuga 1 tabak biseyleri yedirmek demek degildir. Belli bir dönemi var. 1-1.5 ay tadım yaparak geciyor. Oda maksimum 3 4 tatli kasigi kadar. Oda cocugunuzu doyurmaz. O yüzden bagırsaklarının saglıgı iciin tavsiye etmem bir anne olarak 🙏