Kızlar ben grip olmustum amacok kötü sesim falan baya gitmişti sonra kızıma geçti öksürük var kızım da benimki geçti ama kızımda geçmiyor 11aylik olacak biraz oyun oynasin heyecanlansin hemen öksürmeye başlıyor öncede olmuştu antibiyotik le atlattık ama yeni kullandığı için doktor bidaha veremem dedi burnu falan tıkalı açmaya çalışıyorum ama öksürük çok kötü yapıyor kızımı başına gelen varsa bana akıl versin lütfen kafayı yicem öksürüğü geçmiyor kızımın