Ss03 Selam arkadaşlar, ıphoneda ekrana verilen bildirimleri nasıl kapatırız bilen var mı? Örneğin watsaptan mesaj geliyor ama kimden geldiği ne yazdığı görünmüyor olacak şekilde nasıl ayarlanır?