miranbebekkkk Kızlar selam bebeğim 42 günlük 5 gündür her gün akşam 7 de ağlamaları başlıyor 11 e kadar sürüyor sancıları oluyor öneride olacaklar var mı aranız da
Mrvsmt2502 miranbebekkkk bebeğiniz kolik 🫠 bi tutuş var kolunuza bebek dışarı bakacak şekilde yan yatırın hafif hafif yürüyün. Ayrıca küvetine sıcak su doldurup yüzdürün hem gazına iyi geliyor hem dinlenşyor sakiniyor uyuyordu kızım. 5 ay çektik 🥲
askbebegimmbenim Mrvsmt2502 ay evet o tutuş sayesinde uykuya daliyodu yan yatırıp kafasını dışarı bakıyor ve tüm evi dolasiyoduk öyle gözleri gidiyordu ve uyuyodu gaz sancısına iyi geliyordu küçük küçük çıkarıyordu o sekilde 3 ay boyunca akşamları bide sıcak duş miss
miranbebekkkk Mrvsmt2502 ayy Allahım yardımcımız olsun o zaman çok zor kıyamıyorum hiç baktıkça Üzülüyorum cidden
Mrvsmt2502 askbebegimmbenim evet başka hiçbi şekilde rahatlamıyor kızımda 🫠 25 aylık şuan hala akşamları duş alıp yatarız
Mrvsmt2502 miranbebekkkk şuan çok zor gelecek size zaman bazen geçmiyor gibi olacak ama çok çabuk geçiyor özlüyorsunuz bile o zamanları 🥲
miranbebekkkk Öyledir tabi hayırlısı ile bu kolik serüvenini bitirelim🫶🏻 peki gaz damlası kullandınız mı