yagmuryigitalp cerkezkizi59 sütü sag bide tekrar öle dene bazen bir meme diğerine göre çok acı yada tuzlu yediğin zmn degissbilior tadı sağ biraz bide öle dene
betullkaratas Benimde göğüslerim doğumdan sonra iki hafta çok şişti artık indi emiyor doyuyor ama küçüldü kesilmez dimi
Minigim38 cerkezkizi59 bebeği sağ tarafınıza yatırın sağ memeyi veriyor gibi sol memeyi verin ağzına her defanstan böyle yapın alışıyor
sincapailesi cerkezkizi59 yatarak emzirme yine dene solu sağ gibi ver sütü sağ belki birikti vermeden önce sıcak komprs yap ucunu ıslat inşallah emer benim kızda emmiyordu :) bide 5 ay diyince yspışıyor mecbur tekle doymuyor
ShrDefne Benım bebegim asla emmedi solu inatçı bir yapısı var tekrar tekrar evirdim çevırdım şuan 14 aylık hep tek meme ile büyüdü yani 🤣süt yetıyorsa sorun yok