azrasmommm Kızlar doğum yapalı 7 buçuk ay oldu dün regl oldım. Ve aşırı kanamam var öyle böyle değil bugünden beri 6 tane ped değiştirdim. Sizin de böyle yoğun olmuş muydu doğum sonrası ilk regl
mrymkrm azrasmommm 5 ay sonra oldum daha bu ay içinde. Kanamam normaldi ama kocaman bir et parçası düştü benden heralde dedim çocuk düşürüyorum öyle büyüktü. Devamı olmadı ama
ylmzzz azrasmommm benimde bebeğim 6 aylık oldu bende daha yeni regl oldum sizin gibi 4 gündür bitmek bilmeyen bi kanamam vardı hatta bende korktum ana bugün azalır gibi oldu böyle böyle bitecek sanırım
azrasmommm BihterZiyagil_ dedim uzun zamandır olmuyorum diye heralde böyle oldu. Siz ne kadar sonra olmuştunuz
azrasmommm mrymkrm bana çok normal gelmedi korktum bu kadar olunca bende. Bakalım yarın da böyle olursa doktora gideyim
mrymkrm azrasmommm bence normaldir ya uzun zamandır olmuyorsun sonuçta için temizleniyor ama rahatlamak için git tabi
azrasmommm mrymkrm evet Bi yandan mutluyum şişliğim de baya gitti 2 kilo verdim 2 günde. Sabah akşam da yeşilçay içiyorum onun da etkisi olabilir sanırım
azrasmommm hazalla 4 aylıkken leke gibi 2 3 gün gelmişti o kadar 7 buçuk aylık yeni oldum o da kann revan her yer 😂
vaveyla__ azrasmommm 41.gün oldum ve çok yoğun geçti. Normalde 3 gün sürerdi 7 günde bitti. Umarım zamanla eski haline döner
Kbrrmz azrasmommm 9 aylıkken ilk regl oldum . Sanki bı bıçak saplandı kasigima . Sonrasında yavaştan kanamam başladı . Çok yoğun geçti .ilk 4 -5 gün çok yoğundu . 7 gün sürdü .
azrasmommm Kbrrmz benimde 2.gün şuan çok yoğunum gerçekten hayatımda hiç böyle olmamıştı demek kş biriktiği içinn normal o zaman dimi