Bebeğim 2.5 aylık oldu doymuyor sütüm az diye mama veriyorum ama farkettim ki gogsum dolu olsa ve sert olsa bile sadece kahverengi kısım yumusuyor sonra bırakıyor emmeyi arka taraflar sert kalıyor ve boşaltamiyor bunun için ne yapmalıyım acaba belki göğsümü bosaltirsa hem sütüm de artar üretim artar diye düşünüyorum