Esmaipek Benim kızım 1 yaşında bugün 3.dozu olduk ama her doz ağır geçti şimdi yine ateşli mızmız iştahsız son dozu yaptırmasak sorun olır mu acaba ne dersiniz kızlar
ada_2020 Esmaipek bence tamamlayın bizde 2 gün önce 3,5 yaşındaki kızıma ilk dozu vurulduk ateş ve mide bulantısı var normal mi acaba yarın da 2. Dozu olacak
elbay53 İnsanlara bakmayın.tüm dozları o yaptırın.bı de çocuğunuz var yaptırmayarak onu da rıske atarsınız
Angel00 -Drkegsbl- 1 yaşında kızım için kuduz aşısı vurdurduk ihtımaller üzerine sokak kedisi tırmıkladı elinin üstünü kuduz vakaları artıyor artık iyiki aşı olmuşsunuz çevrenizin söylediklerine bakmayın doktor degil onlar.
-Drkegsbl- Angel00 Evet evet şimdi içim cok rahat 🙏 şhmale gelmez çözümü varsa en basından yapmak lazım.