Çok vicdan azabı çektiğim için yazıyorum buraya bebeğim biraz önce elinde metreyle oynuyordu elinden almak için asildim hem elinden alacaktım hem altına yaltigindan bezini degiscektim vermedi sıkıca tuttu bende vermiyor diye saldım şaşmaz olaydım yemin ederim kesicegini bilsem salmazdım keskin kısmı bir kesti offf hala gözümün önünde çok kanadı aşırı ufak Bi kesik ama derin durmayinca babasını aradım hastaneye götürdük dikiş atilcakti ilk sonra gerek dediler soguk uygulama yapıp sardılar o kadar uzgunumki Allah belamı verseydide salmasaydim o metreyi içim çok sızlıyor eline baktikca evladımin