Evin gece sicakligi bile suan 24 25 lerde birazda hasta öksürük falan ateş yok ama zibin ustu ince uzun kol giydiriyorum gogusu sirti buz gibi kisa kol giydiriyorum yine ayni napcagimi sasirdim ne giydircem ben bu cocuga ustune ince penye örtuyorum zaten onuda açiyor atiyor eli ayagi sicak tuhaf sekilde 7 aylik bu arada siz ne giydirip yatiriyorsunuz gece bu sicaklikta