birprensannesi41 kızlar üfürüm zararlı bişeymi düzelirmi kendiliğinden çok korkuyorum çok pimpirkli herşeyi kafaya takan bi insan oldum deliricem artık
Atesmomm birprensannesi41 doğduğunda benım bebek de de vardı şuan 3 aylık kontrole götürdük sorun yok masum üfürüm kendiliginden kapanır dedi
bal203 birprensannesi41 bizede 4 aylikkem dediler aslinda normal biseymis acil baska hastanaye sevk ettiler uzamn bi doktora gösterdik her bebekde olurmus kalpte mini delikler kilo aldikca buyudukce kapanirmis korkutacak bisey yok asla dediler bize
MinikPandam_ birprensannesi41 pfo hemen hemen her yeni doğanda oluyor. biz 6. ayda kontrole gitmiştik delik kapanmıştı üfürüm de geçmişti. içinizi daraltmayin