Hanımlar kızımda hem meme hem biberon reddi yaşadım. Beslenme zorluğu yüzünden 3 gün hastanede yattık en sonunda nuk biberon aldım ama süt o kadar ağır geliyor ki normalde 15 20 dk da içeceği sütü 40 dk 50 dk da zar zor içiyor bizde mi problem var anlamadım. Kullananları yoruma bekliyorumm