Arkadaşlar bebeğim 52 günlük 3450 doğdu 4700 olmuş. Sadece anne sütü veriyorum. Biraz emip çekiliyor daha tutmuyor artık. 20 günlükken falan emzirme sonrası biberonla mama vermek istedim meme reddi yaptı daha vermedim. Ne yapsam nasıl beslesem bilmiyorum şimdi ne yapıyorsunuz