bbbvvvkkke Çok sıcak ve güneşli yeri sevmiyor. Benim orkidem de tamamen sizinki gibi olmuştu. Önce çiçekleri gitti, sonra dalı tamamen odun gibi sarardı kurudu, sonra yaprakları gitmeye başladı. Kuru dalı kestim.Kuzey cephe nispeten daha serin bir yere koydum. Altına derin bir tabak oturtup onu suyla doldurdum. Ara ara da orkidemi suladım. Bir de bebeğim mamayla besleniyor. Biberonunda kalan mamaları sulandırıp sulandırıp verdim. Ve çok şükür yaprakları da canlandı, yeni dal da verdi, tomurcukları da var maşallah 😊