hlyyy 6.ayda vermenin doğru olduğuna inanıyorum
Şimdi gelip bazı anneler şey der işte 1 çay kaşığı verdim azıcık bi şey zaten zararı olmaz derler. Ama bizim için 1 çay kaşığı farklı onlar için 1 şu bardağı gibi o çünkü mideleri çok küçük 🌸 eğer mama ile besleniyorsa mama zaten su ile yapılıyor. Anne sütü ile besleniyorsa anne sütünde ilk gelen sütten de su ihtiyacı karşılanıyor. Yani bebeğin suya ekstra ihtiyacı yok. Böbrekleri boşa yormak olur bu sadece. Benim bebeğim 6.ayında içmeye başladı ilk günden beri şu manyağı yani aşırı seviyo su içmeyi 🌸