33 günlük oğlum sabah 6 da kalktı 12 ye kadar uyumadı. 12 den 3e kadar uyudu . 3ten bu saate kadar da sadece yarım saat uyudu . Resmen uyumamak için direniyor neden olabilir bi akıl verin artık bayilcam. Normalde de çok iyi uyuyan bir bebek değil saat başı uyanır ama bugün hiç uyumadı. Karnı tok altı temiz gazı yok ama yok uyumuyor ağlıyor. Arabada gezdirdik normalde arabada hemen uyurdu . Şimdi onda bile durmadı. İki çocuk büyüttüm hiç beni böyle yormamisti . Bu çocuk neden böyle yapıyor olabilir .