dfnshin Merhaba benimde bebeğimin o haftalardayken karın çevresi 2 hafta gerideydi doktorum bir sıkıntı olmadığını söylemişti eğer bebeğe giden kan akışında bir sıkıntı yoksa normal tabiki. Bu ara açılmadığı sürece yani 3-4 haftaya kadar yada daha fazlasına çıkmadığı sürece sıkıntı olmaz demişti. Benim bebeğim doğuma kadar 2 hafta gerideydi karın çevresi. Biraz zayıf doğdu 2790 doğdu 39.haftada ama sağlığı gayet iyiydi çok şükür. Yanii demek o ki eğer bebeğe giden kan akışı iyiyse ve bu ara git gide gerilemiyorsa bir problem olcani düşünmüyorum içinizi ferah tutun 😊