Arkadaslar merhabalar. Benim bebegim 3 ay kolikti. Süpürge sesi ile uyuyordu sadece. Şimdide alıştı onu açmadan uyumuyor. Bebeğimin bu kadar o sese maruz kalması zarar verir mi ? Bir de yüksek sesli olunca susuyor kısık seste de açınca agliyor. Bir yandan çok üzülüyorum uykuya tam dalana kadar 2 saat falan açık kalıyor. Çocuğuma zarar verir mi ? Kulaklarına beynine zarar veriyor gibi geliyor