ZeydsMom havva123k Vücuttaki enfeksiyon ve iltihapların tedavisinde kullanılır. Vücut direncini arttırarak hastalıklara karşı kalkan olur. Güçlü bir negatif enerji arındırıcıdır. Stres ve kaygıyı yatıştırarak depresyonu azaltır.
Themom_ havva123k üzerlik ve adaçayını bir yakıyorum youtubedan ayetel kursi, bakara ve inşirahta açıyorum iyi geldiğini düşünüyorum
ZeydsMom havva123k bi tabağa koy ve ya bunun kendi metal kablarıda oluyo tohumlarını çakmakla ve ya kibritle tutuşdur. Yanmaya başlıyor otlar. Evi dolaşıyorsun, kokusunu içine çekiyorsun
Themom_ havva123k Ocakta tutuşturup bir metal kaba koyun dumanı ile önce kendinizi baştan aşağıya dua okuyarak gezdirin sonra da evinizde gezdirin
lAmMelodi tosbikannesiii Ben kızımın yanında yakıyorum nazara inanan biriyim.Üzerik yakan elektirikli bir şeyler oluyor ama ben onunla yakmıyorum.Bir mum yakıyorum ve üzerik otunu orda yakıyorum.Kızım 5 aylık şükür şuana kadar birşey olmadı💕
ZeydsMom havva123k hayir fark etmiyor ne kadar istersen yak. 40 gün boyunca yakılırsa stres kaygı düşük enerji kötü ruhlar nazr arındırıyor evi insanı
havva123k lAmMelodi mumun üstünde nasıl yakiyosunuz benimde kızım 7 aylık 2 tane daha oğlum var bu aralar evin içinde kendimi yorgun his ediyorum hiç bişey yapasik gelmiyor
lAmMelodi tosbikannesiii Hayır canım eşim kızım yanımdaysa yanlarında yakıyorum o kadar.Kokusunu alsınlar yeter💃🏻Evde gezdirmiyorum.
ZeydsMom tosbikannesiii bir derin tabaga ve ya tencereye koyun cakmakla kibritle tohumunu atesleyin.otlayi yanacak ve duman cikacak. Oyle evin icinde gezdirin