zeynepeslemdemir Merhaba 3 aylık iğne kullananlar varmı zorlukları nelerdir, adette bi sıkıntı yaşıyor musunuz , korunma olasılığı iyi midir Rica etsem bilgi verebilir misiniz
domatesguzeli zeynepeslemdemir ben geçen ay vurundum sağ kasığımda çok hafif bir ağrı oluyor çok yorulduğum zaman. Onun haricinde bişey yok adet olmadım zaten olmuyodumda doğru düzgün.
kmsl1 Vala bende vurdum hep adetliyim az az kan geliyor hep bidaha vurmayı düşünmüyorum bide bende çok uykusuzluk yaptı halsizlik o yüzden