theyikik Kızlar kızım 3.5 aylık bi kaç gündür sürekli kulağını tutuyor çekiyor muhtemelen ağrısı var yarına randevu alcam ama kbb mi yoksa çocuk doktoruna mı almam gerekiyor bilemedim
ozgec theyikik canım kulaklarını tanıma evresi birde diş ınsallah kulak degıldır hanı sağlık soeunu olmasında bebeklere cocuk doktoru bakıyor kbb degıl
theyikik ozgec evet diştende olabilir diyorlar herhangi bir akıntı falan yok huysuzluğu da yok ama sürekli eli kulağında bilemedm o yüzden