Annelerim merhaba biraz uzun yazacağım lütfen sadece bilgisi olanlar cevap versin başına gelmeyen ne demek istediğimi bilemez çünkü….
Bebeğim 5 buçuk aylıkken tadımlara başladım, arasında yoğurtta vardı. Aşırı derecede pişik oldu doktora götürdük doktor: 1 ay boyunca yoğurt vermeyin 1 ay sonunda tekrar deneyin dedi. Bebeğim şuan 6 ay 10 günlük bu süre zarfında ne yaptıysam geçmedi,
- kırmızı kantaron,
- mustela pişik kremi,
- Bepanthol,
- hamezing,
- hametan,
- zeytinyağı,
Altını pamukla siliyorum ve her alt değiştirmede yarım saat havalandırıyorum bunlara rağmen geçmedi..
Dün yine doktora götürdüm doktor bir krem karışımı yazdı eczaneye hazırlattık azalmadı bile. Olmazsa cildiye götürün demişti. En son çare cildiye randevu alıp bezini değiştireceğiz. Var mı başına gelen siz neler yaptınız??