hilaallc Kızlar 2 aylık 12 günlük bebeğim var ama hala isminr uzaktan seslendiğimde ses yaptığımda bakmıyor . İşitme testinden geçmişti 2 aylık bebek gelişiminde bakması gerekiyormu yoksa daha erken mi
dilberhala1 hilaallc Benim kızım ilk doğduğu bakıyodu 😂😂😂😂 Kız daha bismillah 8 9. Aydan sonra anca anca bilemye başlar ismini 😂
neanladinyurdagull hilaallc çok erken ki isme bakması için 6 ay 19 günlük kızım daha 1 aydır ismine tepki veriyor sanırım 3 aydan sonra sese dönmeye başladı
hilaallc PamukPrensesannesii ya evet ama bana dediler ki seslendiğinde sesin geldiği yeri kafasıyla araması lazım dediler
hilaallc PamukPrensesannesii ya evet ama bana dediler ki seslendiğinde sesin geldiği yeri kafasıyla araması lazım dediler
hilaallc dilberhala1 hahah ya evet ama o şekil değil aslında 😀 seslendiğimde yada ses yaptığımda sese doğru arayış şeklinde diyorum 😀😀
hilaallc 1cocuksevdasi çok yanlış anlaşıldım 😀 evet tabikide öyle ama çıkan sesleri arayış yapıyormu anlamında dedim alkış seslenme çıngırak giibi ismini tabikide bilmiyor 😀🫠🫠
dilberhala1 hilaallc Önce bir nesneyi görmesi sağla sonra sağa sola hareket ettir takip etmeye başlar öyle 3. Ayında daha da gelişicek bu
hilaallc neanladinyurdagull he evet bunu merak ediyordum aslında sese doğru dönmesinden bahsediyordum açıkcası canım ismine olabilir diper başka seslere
muhendis__anne Benim bebeğim 8 aylıkken ismiyle seslendiğimizde bakmaya başladı 2 aylık bebek için çok çok erken
hilaallc muhendis__anne evet ben aslında çıkan seslerin nerden geldiğini anlamaya çalışması şeklinde kafasını çıkarmasını dedim bunu sizin bebeğin nezaman yaptı
Busr_1992 hilaallc kız 2 aylık ya çocuk hele bırak etrafı keşfetsin bi sizi bile bilmem kaç cm den keşfedemiyor daha , 3 4 ayda bakar 😎
zencizeytin hilaallc çok tatlısınız ismini bilmez ki 😁 seslere tepki için de erken merak etmeyin 🥰 gözleri net görmeye başlasın seslere, işaretlere daha net tepkiler oluyor. 3 buçuk 4 aylıkken iyce netleşir tepkiler. Henüz cok minik 🥰