Oğlum 3,5 yaşında. Son zamanlar aşşırı sinirli bi çocuk olmaya başladı en ufak şeye bana vurur sinirlenir bağırır. Çekilecek gibi değil sürekli sürekli böyle olunca artık tahammülüm de kalmıyor. Son zamanlarda böyle önceden böyle huyları yoktu. Bu süreci nasıl aşabilirim ? Sizinkilerde bu yaşta böyle mi ?