ozge1_2 Kızlar bazen hepimizin içinden çıkamayacağı veya eşimize bile anlatamadığımız içimizi dökemediğimiz zamanlar oluyor. Ben lohusayım, lohusayken içimi ferahlatacak sıkıntımı giderecek esma, zikir önerir misiniz? 🌸
bitboylum ozge1_2 bakara suresi aç canım evin içinde lohusaligimdan beri eşimle çok kötüyüz o kadar berbat gidiyor ki ben Allaha sığınıyorum hep, hatta kıtmir duası var uyumayan çocuğa da okunuyormus onu da oku
ozge1_2 bitboylum sağol canım Allah razı olsun senin de ne sıkıntın varsa Rabbim inşirah ferahlığı versin gidersin sıkıntını
selimalpinannesi Allahım kimin nerde ne sıkıntısı ne derdi varsa tez vakitte gidersin inşAllah benimkileri de amiiinnnn😪🤲🏻🤲🏻🤲🏻