blogbyirosh Merhaba yardımcı olursanız sevinirim kızlar 7 aylığız Ve böyle cildinde birşeyler oluştu alerji mi acaba alerji olsa farklı belirtiler de olmaz mı.? Vucutta yok sadece boyun omuz kısmında bir tarafta mevcut diğer tarafında 1 2 nokta war..ama bi tarafı resim atacağım bu şekilde yoğun yakşaşık 4 gündür bu şekilde biraz hafifledi gibi ama geçmedi.. !
berrakmutlu blogbyirosh alerji olmuş bence ne tükettiniz son günlerde değişik bir şey tükettiniz mi bebeğiniz veya siz? Ya da fazla miktarda bir şey?
anoniiim blogbyirosh çilek yediyseniz çilek yemeyi kesin. Benim bebeğimde de vardı, çilek yeme dedi doktorumuz, kestim ertesi gün azaldı
tugce7934 blogbyirosh bence sıcaktan olmuş gibi geldi bebeklerimizin boynu çok küçük olduğu için etleri sürtüyor birbirine
blogbyirosh 2 3 gün birşey vermeyi de kestim ama düzelme olmadı öyle pek birşeyler den mi diye düşünüp biraz öndüler sadece
kpl61 blogbyirosh bence bir doktor görmesi lazım canım benim oğlumda da vad ama içleri su dolu gibi değil alerjide olabilir sıcaktan isilikte olabilir
blogbyirosh berrakmutlu aslında farklı bsey vermedim tuketmedim ama anlamadım ki bende.. Bir ksc gun arada verdm bsey vermedim ama hala tam düzelmedi sadece biraz söndü