Aptalllarsizi bu konuda destek alabilirsiniz. Yemek seçmek yeme bozukluğu olarak değerlendirilebiliyor. Alternatif sunmayın, olan neyse onu yemesi gerektiğini anlaması için. Tabağı yiyebileceği porsiyonda ayarlayın, mesela kahvaltıda 1 yumurta, zeytin, peynir vb. Şeyler mi veriyorsunuz ama bitirmiyor mu, bir sonraki öğünde de kalanları koyun önüne. Tabağın bitmesi gerektiğini, bir sonraki öğüne/yemeğe bu şekilde geçeceğini, alternatifi olmadığını bilmesi ve seçiciliğin azalması açısından genelde bu şekilde ilerleniyor süreçte.