HamzasMomy 10 aylik oğlum bugün Uyuduğunda hep inledi.. Yani kısa bir ara veriyor sonra gene başlıyor.. Normalmi acaba? Böyle olan varmi?
HamzasMomy Sariiannee yok hayır bende ondanmi acaba dedim ama atesimiz yok acaba acımı çekiyor diyorum hiç dişimiz yok daha dişmi çıkarıyor diyorum
HamzasMomy MHMA bizde çok gazlıydik daha küçükken ama uyandığında hiç huzursuzluk yapmiyor çok neşeydi aksine. Şimdi gene uyudu başladı inlemeler
HamzasMomy Annevebebisi uyudu inledi uyandı ama hiç huzursuz değildi şimdi gene uyudu başladı inleme 😐