Asl-11 biz de aynı durumdayız 6.5 aylık kızım. Tahlilleri temiz çıktı. Antibiyotik ve ilaç vermedi doktorumuz. Sağlıklı beslenme ve emzirme dedi, boğazı ağrıyor galiba kusmaktan az az sık sık emzirirerek geçirmeye çalışıyoruz bakalım. Normalde çok uykusuz bir bebek halsiz olduğu için uyuyor. İşin garip tarafı bu hafta hiç dışarı da çıkmadık galiba mevsim geçişinden