begbeg merhaba, biraz büyük olacak yaş olarak ama örnek vermek istedim benim kızım 3.5 yaşında başladı kreşe ilk 1 hafta yemekhaneye dahi gitmedi ağladı kokuyo diye ki iştahsız bir çocuk değildir ama seçicidir. Bir süre sonra yavaş yavaş evde yemediği ne varsa orada yemeye başladı gerçi yemediği şeyleri evde hala yemez ve 6. Ay ek gıda döneminden beri peynir yemeyen kızım 5.5 yaşında kaşar peynire alıştı kreş sayeisnde :) şimdi elinde gezdirerek yiyo. Mesela evde tek içtiği çorba yayla iken okulda ne çıksa içiyo öğretmende tabi biraz ikna ediyo. Evde tavuk yemez okulda yiyo gibi. Şimdi sizin yavrunuz küçük gibi ama eminim hemen olmasada zamanla düzelecektir. Çok örnek var böyle inşallah sizin içinde böyle olur.
Ayrıca yargılamak ne demek her evin dinamiği farklıdır. Şartlar ne gerektiriyorsa onu yapıyoruz bir kadın işi gücü sırf çocuklar için bırakırsa ileride pişman oluyo hele bide memursunuz, tadını çıkarın gül gibi büyüyolar valla kreş neler neler katıyo çocuklara.