babyyazgan 3247 ay demeyin ya eğer meme reddi yediysem kahrımdan maf olurum ve gidip o doktora ağzıma geleni sayarım.
babyyazgan zeykan1 sizin adınıza çok çok sevindim nir daha yaşamazsınız imşallah. Peki emzik verdiniz mi bi daha
3247 babyyazgan valla bana öyle dediler kızımda emzıgı aşırı emıhor emzıgı çıkarıp memeyı vereyom veryansın edıyor anında anlıyor çıkarıyom ☹️
babyyazgan zeykan1 bide 4.5 kilo olmuş 3 kilo doğmuştu doktor çok kilo alıyo dedi ama persentil tablosuna göre zayıf görünüyor sizde kilosuyla ilgili bu zamanlar da ne demişti doktorunuz
zeykan1 3247 bir deneyin artık bebişlerimizde malesef deneme yanılma silikonu çok onermiyorlar ama nasıl besleniyorsa beslensin istedim ben şükür kiloda aldı
zeykan1 babyyazgan 3470 dogmuştu 30.gün 4300 olmuştu notlarımada baktımda doktor silikonla beslnemesi iyi devam dedi başka birşey demmeişti
ugrakyagiz 3247 yatarken emzirdim ters emzirdim uyandığı gibi emzirdim 2 aylıktan 6 aya kadar çektim sonra emmeye başladı birden çok zorlu bir surec
3247 ugrakyagiz bende aynı sen gibiyim uykulu bazen uyandırmadan uykuda bazen sersem bazende sağarak veriyorum 1 ay oldu banada