Canimkizimbenim Hanımlar kavanoz mama fikirlerinizi alabilir miyim dışarı çıktığınızda yanınıza aldığınız mesela kıymalı vs yapıyor musunuz sonra nasıl isitiyorsunuz
lceLady Canimkizimbenim Sebzeli meyvali etli her türlü yapıyorum Havalar sıcak zaten ısıtmaya gerek yok yanıma buz kalıbı alıyorum o sekilde bozulmasını engelliyorum Soguk havalarda dısarıda cafeye oturur sıcak su isterdim benmari usulu ısıtırdım
minikbalinannesii lceLady uzun yola cıkacagız yanıma kavanoz mama almak ıstyorum pratık ve bozulmayacak onerınız varmı acaba sız analdgım akdarıyla baya tecrubelısınız