Uykusuz-annee Kızlar cici bebe yaptım varmı aranızda yapan ? pekmezli ve muzlu hafif acımsı gibi böylemi oluyor ? Nasıl saklıyorsunuz bide ?
Gulgok12 Uykusuz-annee bende yapmıştım oğlumun yumurta alerjisi var o yüzden yumurtasız bi tarif yaptım ama tadı bi garip oldu boğaza yapışan bişeydi 😄😄 çöp oldu yani 😄
Uykusuz-annee Gulgok12 benimkide yumurtasız sütsüz yoğurt ile yaptım ama acımsı oldu böylemi oluyor acaba 🥺
Gulgok12 Uykusuz-annee acımsı değildi sanki benimki bebek irmiği vardı irmik içinde kıtır kıtır dı benimkinde . Acı tat hatırlamıyorum ama .
Uykusuz-annee Gulgok12 tamamdır teşekkür ederim pekmezimi fazla geldi diye düşünüyorum kararsız kaldım yedirip yedirmemektede