havva123k Bende var boynumda fıtıkta var, doktor düzleşme ve fıtığın bağlantılı olduğunu söyledi. Kol, sırt, boyun ağrısı yapıyor ara ara. Doktora gittiğimde boynumu çeviremiyordum tutulma gibi şiddetli bi ağrıyla başvurdum. Mr sonuçlarına göre teşhis konuldu ama hala vakit bulup fizik tedaviye başlayamadım maalesef.