Aryasare evet canim uyku egitikine 4. Ayda baslanio benimki 3 ay 13 gunluk bende sabrediyorum suan bi iko kere dene istersen gunduzlero oyalamaya sen konusurken oyun oynarken uyur o 😂 ben bi iki kere denedim dedim oyalim ben konusuodum onunla bi bakiodum uyuyo dayanamiyolar yani